FONKSİYONEL TIP RANDEVUSU

Fonksiyonel Tıp Randevusu

Fonksiyonel Tıp Uzmanımız Prof. Dr. Mehmet Mahir Atasoy nasıl bir tedavi programı uyguluyor? Nasıl randevu alırım?

0543 380 60 70 i mesai saatlerinde arayarak ya da WhatsApp mesajı bırakarak fonksiyonel tıp randevusu alabilirsiniz.

Fonksiyonel Tıp tedavi programı nedir?

Fonksiyonel tıp tedavi programı kronik hastalıkların iyileşmesini amaçladığı için yaklaşık birer ay arayla minimum 3 görüşmelik bir süreci hekiminiz ile birlikte geçirmenizi öngörür.

İlk randevunuzda detaylı bir muayene, tiroid ve tüm batın ultrasonografisi ve  detaylı bir şekilde hikayenizin dinlenmesi ve gerekli olan bazı testlerin istenmesi gerekli beslenme ve hayat tarzı değişikliklerinin planlanması ve ihtiyacınız olan besin desteklerinin önerilmesi için 1 saatlik bir süre ayrılır.

İkinci görüşmenizde önerilere uyumunuzun ve test sonuçlarının değerlendirilmesi yapılır, gerekli ise ileri testler bu aşamada istenir. İkinci görüşmeniz 30 dakikadır.

Üçüncü görüşmenizde artık bazı sonuçlar alınmış olur ve sonrası için öneriler yapılır. Daha ileriki görüşme takvimi karalaştırılır. Bu görşme de 30 dakika sürer.

İlk görüşme dışında tüm görüşmelerimiz yaklaşık 30 dakika sürer.

Fonksiyonel Tıp Tedavi Planı için 3 görüşmelik bir paket almanızı öneririz.

Hangi hastalıklar için Fonksiyonel Tıp yaklaşımından istifade edebilirim?

Fonksiyonel Tıp temel olarak kronik inflamatuar hastalıklar ile ilgilenir.

Hemen hemen tüm hastalıkların altında inflamasyon yatmaktadır. Bu nedenle her hangi bir hastalığınız var ise bunun geriye döndürülmesi ve tedavi edilmesi yanısıra bu hastalığın tekrarlamasından korunma da fonksiyonel tıp size yardımcı olabilir.

Sadece hasta olanları mı kabul ediyorsunuz?

Fonksiyonel Tıp bakış açısı hastalıkları değil sağlıklı olmayı merkeze alan bir bakış açısıdır. Bu nedenle ciddi bir rahatsızlığı olmasa da sağlığını daha iyi hale getirmek için doğru bilgileri almak doğru destekleri kullanmak ve kendine bir yol haritası çıkarmak isteyen herkesi kabul ediyoruz. Fonksiyonel Tıp Kliniğimize bu linkten ulaşabilirsiniz.