KOHEF

Kohef

KOHEF yani Koruyucu Hekimlik ve Fonksiyonel Tıp Derneği 2017 yılında kuruldu.. Derneğimiz, bu artan hastalık furyasında insanların yaşam tarzı ve beslenme değişiklikleri ile kendilerini hastalıklardan nasıl koruyabileceklerini hatta hastalıklardan nasıl kurtulabileceklerini anlatmak için bilgilendirme faliyetleri düzenlemektedir. Bu sayede insanların daha hastalanmadan önlem almalarını sağlamayı hedefliyoruz.

KOHEF olarak hastalıkları özellikle kanseri erken teşhis olanaklarının yaygın kullanımı ile birlikte korkulacak bir hastalık olmaktan çıkarmayı hedefliyoruz. Hastalık durumlarında da, en az yan etkili minimal invazif tedavileri kullanabilmeleri amacıyla da bilgilendirme faliyetleri planlanmaktadır. Ayrıca, kronik hastalıkların tamamen iyileşmesi veya hiç ortaya çıkmaması için modern tıp biliminin en son verileri ışığında hastalıkları ortaya çıkaran moleküler düzeydeki nedenleri hedef alan Fonksiyonel Tıp bakış açısının da yaygınlaşması için faliyetler yürüten KOHEF kohef.org web sitesi ile hizmet vermektedir.

Fonksiyonel Tıp aslında standart tıp uygulamalarından daha ileri laboratuvar testleri ve patofizyolojik verileri kullanarak, kişinin genetik/epigenetik (SNP-Single Nükleotid Polimorfizm) yapısını, vücudun doku düzeyinde toksin (ağır metal vb.) yükünü ve intraselüler düzeyde mikrobensin (vitamin-mineral ve omega3) düzeylerini göz önünde bulundurarak kişiye özel bir tedavi yaklaşımıdır. Fonksiyonel Tıp yaklaşımı ile uygulanan perhiz, egzersiz ve takviyeler, o hastalık ile ilgili uzman hekimin standart tedavisi ile beraber uygulandığında kronik inflamatuar hastalıklarda tedaviye  çok önemli katkılar sağlayacağına inanıyoruz.